Når nye vinde blæser

Yogarum hos UrbanZone

Yogalokale  hos UrbanZONE

 

Nu er jeg i den heldige situation, at jeg løbende får tilbud om at undervise nye steder. For nyligt blev jeg kontaktet af UrbanZONE, et yogacenter i Næstved. Her vil jeg få nogle nye spændende muligheder og jeg glæder mig til at blive en del af et dynamisk og engageret yogateam.

Nogle gange kan planlægning af yogatimer, transport og fritid være et puslespil. For at få det til at gå op har jeg desværre  måtte sige farvel til Fysikken i Ringsted. Jeg kommer til at savne mine elever meget. Jeg håber meget at se dem/jer på mine andre hold, kommende event og workshops.

Hvordan det nye puslespil ser ud kan se HER Det træder i kraft i uge 34

God søndag og god sommer

 

 

This entry was posted on juli 14, 2013, in yoga. Bookmark the permalink.