Meditationsaften

meditationmedicin

 

 

Her kommer lidt mere info vedrørende en fast meditationsaften.

Det kommer til at forgå hver den første onsdag i måneden kl. 19 – 20.30 hos Livets Træs lokaler:

(Ligger mellem Ringsted og Haslev)

Man melder sig fra gang til gang og man er altså ikke forpligtet til at komme hver gang.

Der skal minimum være 4 personer for at det bliver til noget og vi kommer max til at blive 10 personer.

Det kommer til at forgå efter først til mølle princip.

Prisen er 125 kr.. Min ide er, at vi f.eks laver åndedrætsøvelser, chanter og selvfølgelig mediterer en masse. Hvilke meditations former vi vil beskæftige os med vil vi tale om på selve aftenen. Jeg er selvfølgelig også åben for emner der kan tages op f.eks. yoga nidra som er blevet mødt meget positivt på mine yogahold. Der vil blive serveret Ayurvedisk The og jeg har en puder, pøller og tæpper I kan sidde på, men man er selvfølgelig meget velkommen til at tage noget med selv.

Hvis I har nogle spørgsmål er I velkommen til at kontakte mig.

Glade hilsner

Gitte/Livets Træ

livetstrae@gmail.com