min yoga

my yoga

 

 

Når jeg underviser fortæller jeg altid mine elever, at yoga er individuelt og at de ikke skal sammenligne sig selv med andre, hverken mig eller sidemanden.

Alligevel kan det være svært for mig at leve efter det jeg selv underviser. Flere af mine elever har spurt om jeg ikke ville ligge en lille sekvens ud her på hjemmesiden.

Min første tanke var, at det var jeg da overhovedet ikke god nok til, så gik jeg og tænke over det og besluttede, at jeg hellere ville imødekomme og hjælpe mine elever end at lade min usikkerhed bestemme over mig.

Jeg optog så mig selv, der laver og guider en solhilsen. Da jeg så sad og så den igennem blev jeg usikker igen, for jeg kom til at sammenligne mig med nogle af de yoga videoer man kan finde på youtube og der er en klar forskel på mig og dem.

Suk, så nu vil jeg bruge lidt tid på at samle mod til ikke at sammenligne mig selv med andre og så vil jeg lægge min yogapraksis til skue for potentielt hele verden og vælge at have fokus på, hvad min yogapraksis giver mig og hvor meget jeg elsker at undervise andre og dele  yoga med andre mennesker.

Kærligst