Workshop i Roskilde og flotte roser til Livets Træ

breath

 

 

Så fik jeg med succes afholdt workshop i Roskilde. Der var fra starten en rigtig dejlig stemning, der holdt hele workshoppen igennem. Det var 2½ time i dejligt selskab, hvor vi fik lavet åndedrætsøvelser og mediteret en masse.

Tusind tak til alle deltagere for en skøn workshop.

Jeg fik denne fantastiske tilbage melding fra en deltager, som jeg stolt deler med jer.

  • Du gennemførte det godt forberedte program i afslappet, omsorgsfuld og rummelig stil, der ikke var grænseoverskridende på nogen måde.
  • Indholdet var i god balance mellem information og afprøvning af teknikker. Men jeg kunne godt bruge et par timer til til en “reminder” om de forskellige teknikker, (men jeg kan sikkert læse mig til dem på nettet).
  • Du fik afmystificeret meditation og gjort det fri for det religiøse (det var fint for mig, som nok ville have reageret på for meget “religiøs mystifikation”, men som klart tror på at vi ved at nå ned til noget ubevidst måske kan finde frem til “årtusinders glemte erfaringer”).   
  • Så det var nok det samlede programindhold jeg fik “mest ud af” – og der var faktisk ikke noget, jeg specielt manglede i det. Det fik gjort mig mere nysgerrig og jeg har fået lyst til at afprøve det.
  • Det var positivt, at du fortalte om de forskellige teknikker som “muligheder og tilbud” – ikke som nogen absolut sandhed om “metoden”. Ved at give forskellige muligheder var det så op til den enkelte at vælge den, som passede bedst for at nå til en form for udvidet bevidsthed og indre ro, som vel skulle være målet.

 

Mange tak for det❤

Kærligst

Gitte