Ny workshop med Livets Træ

 

Så er workshoppen i Ringsted fyldt op, men da der har været så stor efterspørgelse for at deltage, laver jeg en til i Roskilde med samme koncept:

Kunne du godt tænke dig at komme i gang med at meditere? Vil du gerne have hjælp eller inspiration til at finde den meditationsmetode, der passer til dig?

På denne workshop vil jeg introducere nogle meditationsformer og vi vil afprøve disse typer af meditation. Vi vil tale om hvad meditation egentlig er og ikke er. Hvordan får man opbygget en rutine og hvorfor er det en god idé at meditere?

Vi vil lave enkelte yogaøvelser og vi vil chante og dele vores oplevelser med de forskellige meditationsformer. Alle er velkommen på holdet, da ingen forudsætninger kræves.

Jeg er uddannet yoga instruktør og jeg har selv mediteret i mange år. Jeg stiftede kendskab med meditation allerede som barn, men fik først startet en regelmæssig praksis for små 10 år siden. Jeg glæder mig rigtig meget til at dele mine oplevelser og erfaringer med jer.

Der vil blive serveret lidt frugt og nødder undervejs.

Dato 28/11 kl 16.30 til 19.00

Sted: Roskilde Fysiocenter Københavnsvej 170, 4000 Roskilde

Pris: 250 kr.

Der er plads til 10 personer på holdet og tilmeldingen er først gældende, når pengene er betalt enten personligt eller via bankoverførelse.

For mere info/tilmelding kontakt Gitte på:

Jeg håber vi ses

Glade hilsner